784 005 608

FAQ

Q: Jak mogę znaleźć interesujący mnie produkt?

A: Aby znaleźć taki produkt, najlepiej przejrzeć kategorie produktów na stronie głównej naszego sklepu. Najlepiej w tym celu jednak skorzystać z okienka wyszukiwarki umieszczonego na górze strony, wpisując np. nazwę produktu, rodzaj produktu, nazwę firmy, czy kod katalogowy. Klikając na zdjęcie lub nazwę produktu, uzyskają Państwo opis produktu udostępniony przez producenta., który można poszerzyć klikając w zakładkę Informacje dodatkowe znajdującą się pod zdjęciami.Na karcie produktu znajdą Państwo również informacje o cenie (brutto) produktu oraz zdjęcia i rysunki techniczne

 

Q: Które produkty dostępne są w magazynie a na które będę musiał poczekać ?

A: Produkt aktywny na sklepie w większości przypadków znajduje się na Naszym magazynie i jest wysyłany w ten sam lub kolejny dzień roboczy.. Wyjątkiem są produkty które oczekują na uzupełnienie stanów magazynowych oraz te które w celu realizacji muszą być "przesunięte" z magazynu głównego na magazyn wysyłkowy. W celu upewnienia się, że dany produkt znajduje się w danej chwili na magazynie zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 784 005 608. Pozwoli to Państwu uniknąć sytuacji, w których nastawią się Państwo na szybką wysyłkę a czas realizacji rzeczywistej się wydłuży.

 

Q: Ile będzie trzeba zapłacić za wysyłkę wybranego przeze mnie produktu?

A: Zapraszamy do zakładki "Cennik Wysyłek" znajdującej się w stopce.

 

Q: Wanna którą otrzymałem jest niekompletna, brakuje syfonu, co mam zrobić ?

A: Przed podjęciem dalszych działań prosimy o dokładne sprawdzenie jaki system odpływowy znajduje się w zakupionym modelu wanny. Jeśli to wanna wolnostojąca mogą Państwo mieć dwa systemy montażu: 1 wanna posiada od spodu gwint na który nakręca się plastikowy syfon który powinien być dołączony do zestawu 2. wanna posiada od spodu długą rurę odpływową z wtykiem na końcu - w tym przypadku rura jest jednocześnie syfonem - sposób prawidłowego montażu znajduje się w instrukcji dołączonej do wanny. W przypadku wanien do zabudowy prosimy sprawdzić dokładnie paletę. Syfon zazwyczaj przyczepiany jest do pionowego stelaża palety bądź też do rantu wanny. Jeśli nadal mają państwo problem ze znalezieniem prosimy o sprawdzenie czy zakupiony przez Państwa produkt miał w zestawie syfon. Jeśli tak ,to prosimy o kontakt mailowy pod adresem reklamacje@solidlazienki.pl p>

 

Q: Zamówiony przeze mnie produkt jest niekompletny, co mogę zrobić?

A: Proszę o dokładne sprawdzenie czy zakupiony produkt powinien mieć w zestawie element którego Państwo potrzebują. Jeśli tak prosimy o kontakt z działem reklamacji pod adresem reklamacje@solidlazienki.pl

 

Q: Produkt dotarł do mnie uszkodzony, jak w tej sytuacji mam postąpić?

A: Proszę spisać przy dostawie protokół szkody w obecności kuriera, zwracając uwagę by wpisane były wszelkie uszkodzenia kartonu zewnętrznego oraz rodzaj uszkodzenia. Wypełniony protokół opatrzony podpisem kuriera należy niezwłocznie przesłać wraz z opisem sytuacji, dowodem zakupu w postaci skanu lub zdjęcia oraz dokumentacją zdjęciową opakowania, produktu i uszkodzenia na adres reklamacje@solidlazienki.pl

 

Q:Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?

A: Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe możliwe ceny na poziomie cen hurtowych. Ewentualne rabatowanie jest rozpatrywane indywidualnie przy zamówieniach przekraczających kwotę 25 000 zł.

 

Q: Dokonałem już zakupu poprzez Państwa stronę i wybrałem formę płatności ,,przelew na konto". Jakie są dane firmy do przelewu?

A: Dane do przelewu wysyłane są do Państwa automatycznie wraz z podsumowaniem zamówienia na podany w zamówieniu Państwa adres mailowy. Po zarejestrowaniu na stronie możecie Państwo również sprawdzić dane logując się do swojego panelu klienta. Jeśli by się jednak tak zdarzyło, że nie otrzymają Państwo danych do przelewu prosimy każdorazowo o kontakt pod numerem 784 005 608.

 

Q: Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?

A: Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem 784 005 608 lub prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@solidlazienki.pl

 

Q: W zakupionym produkcie jest woda. Czy to znaczy, że był używany?

A: Każdy produkt po zejściu z linii produkcyjnej przechodzi testy szczelności. Towary takie jak baterie, zestawy prysznicowe, wanny, miski wc mogą posiadać pozostałości po testach w postaci wody. Nie zawsze produkt zostanie dokładnie wysuszony przez producenta przed zapakowaniem i wysyłką do sklepu. Pozostałości wody w nowych produktach sanitarnych są naturalnym zjawiskiem i nie oznacza to, że produkty były rozpakowywane i używane przed sprzedażą.

 

Q: Jak złożyć reklamację?

A: Zapraszamy do sekcji: Reklamacje

 

Q: Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

A: Zapraszamy do sekcji: Zwroty

 

Q: Czy otrzymam od Państwa fakturę VAT?

A: Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura w formie papierowej i wysyłana wraz z produktem w opakowaniu lub przyklejana w koszulce pod listem przewozowym znajdującym się na opakowaniu.

 

Q: Jak dojechać do firmy?

A: Firma zajmuje się sprzedażą wysyłkową, nie posiadamy salonu ani ekspozycji. Jeśli są Państwo ze śląska i są Państwo zainteresowani odbiorem osobistym prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem 784 005 608. Aby zapewnić ciągłość dostaw oraz by chronić zdrowie Państwa i Nasze, na chwilę obecną wszelkie odbiory osobiste są zawieszone ze względu na sytuację związaną z pandemią koronawirusa. Prosimy więc o nie odwiedzanie Naszych placówek ponieważ nie zostaną Państwo obsłużeni. Wszelkie sprawy prosimy kierować telefonicznie na numer 784 005 608 lub też na adres email sklep@solidlazienki.pl