784 005 608

WAŻNE - INFORMACJE O DOSTAWIE

INFORMACJE O DOSTAWIE 

Towar dostarczany jest Klientowi wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem zewnętrznej firmy kurierskiej. Klient zobowiązany jest pokryć koszty transportu.

W zależności od rodzaju przesyłki obowiązują następujące zasady:

  • Przesyłki małogabarytowe dostarczane są najczęściej pod drzwi klienta. Klient zobowiązany jest do wniesienia przesyłki na swoją posesję lub do mieszkania osobiście i na własne ryzyko.
  • Przesyłki wielkogabarytowe (np. wanny, kompakty WC) wysyłane są zwykle na paletach i dostarczane pod klatkę bloku lub bramkę domu. Odbiór oraz transport na posesję są obowiązkiem i odpowiedzialnością klienta.
  • Zalecamy, aby przy przesyłkach wielkogabarytowych zapewnić sobie pomoc przy rozpakowywaniu i przenoszeniu.

Prosimy, aby numer telefonu podany przy zamówieniu był aktywny i naładowany, co ułatwi kontakt z kurierem i sprawny odbiór przesyłki.

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pomimo wcześniejszego kontaktu telefonicznego, awizuje przesyłkę i podaje miejsce odbioru. Odbiór awizowanej przesyłki musi nastąpić w ciągu 2 dni roboczych od daty awizo. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane, a klient zostanie obciążony kosztami zwrotu przesyłki do sprzedającego.

Po otrzymaniu przesyłki klient powinien:

  • Sprawdzić stan przesyłki i zgodność z zamówieniem.
  • W przypadku uszkodzeń, sporządzić protokół lub zanotować zastrzeżenia na liście przewozowym w obecności kuriera.
  • Brak dopełnienia powyższych formalności skutkuje utratą roszczeń reklamacyjnych.

W przypadku przesyłek paletowych, klient powinien zwrócić szczególną uwagę na zewnętrzny stan palety i opakowań. Jeśli nie budzą one zastrzeżeń, klient może odebrać przesyłkę.

W ciągu 2 dni od dostawy klient jest zobowiązany do szczegółowego sprawdzenia zawartości palety. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, należy zgłosić reklamację w ciągu tego samego terminu.

Do rozpatrzenia reklamacji sklep może zażądać zdjęć uszkodzonego towaru oraz innych informacji, które pozwolą na skuteczne rozpatrzenie sprawy i ewentualne dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej.